Řešení ServiceDesk je určeno na podporu procesů servisní, technické a aplikační podpory uživatelů spolu s dalšími klíčovými ITIL procesy. Je prověřeno mnoha lety užívání v organizacích státní správy, kde úspěšně slouží k podpoře mnoha tisíců uživatelů.
Hlavní přínosy řešení:
- efektivní řízení pracovníků oddělení podpory
- rychlé nahlášení a řešení problému
- možnost začlenění do provozovaného portálu organizace
- společné řízení bezpečnosti v rámci portálu
- zhodnocení investic do stávající infrastruktury
- ergonomie, intuitivnost, bez nutnosti školení uživatelů
- ekonomická výhodnost, rychlá návratnost investice.
Celkové řešení umožňuje vybudování efektivního jednotného komplexního prostředí ServiceDesk pro podporu koncových uživatelů a podporu procesů:
- Incident Management pro řízení aktivit na 2. a 3. úrovni podpory včetně rozhraní na externí dodavatele
- Knowledge management
- Problem Management
- Change Management
- Release Management
- Service Level management (Service Catalog)
- Configuration Database
- Access management.