SKILL

ServiceDesk

 

Řešení ServiceDesk je určeno na podporu procesů servisní, technické a aplikační podpory uživatelů spolu s dalšími klíčovými ITIL procesy. Je prověřeno mnoha lety užívání v organizacích státní správy, kde úspěšně slouží k podpoře mnoha tisíců uživatelů.

Hlavní přínosy řešení:

  • efektivní řízení pracovníků oddělení podpory
  • rychlé nahlášení a řešení problému
  • možnost začlenění do provozovaného portálu organizace
  • společné řízení bezpečnosti v rámci portálu
  • zhodnocení investic do stávající infrastruktury
  • ergonomie, intuitivnost, bez nutnosti školení uživatelů
  • ekonomická výhodnost, rychlá návratnost investice.

Celkové řešení umožňuje vybudování efektivního jednotného komplexního prostředí ServiceDesk pro podporu koncových uživatelů a podporu procesů:

  • Incident Management pro řízení aktivit na 2. a 3. úrovni podpory včetně rozhraní na externí dodavatele
  • Knowledge management
  • Problem Management
  • Change Management
  • Release Management
  • Service Level management (Service Catalog)
  • Configuration Database
  • Access management.