SKILL

Podpora provozu systémů IT

 

Základem pro poskytování služeb společnosti Skill, souvisejících s podporu provozu systémů IT je IT Infrastructure Library (ITIL), rámec vytvořený Central Computer and Telecommunications Agency's (CCTA).

Při realizaci méně rozsáhlých projektů nebo projektů, které jsou založeny výlučně na MS technologiích, společnost Skill využívá základních principů vycházejících z ITIL implementovaných do Microsoft Operations Framework (MOF). V případě rozsáhlých a technologicky heterogenních projektů pak společnost Skill používá ITSM (Information Technology Service Management) best practices.

Specializace a praktické zkušenosti pracovníků společnosti Skill pokrývá zejména následující oblasti související s podporou provozu systémů IT:

  • Konfigurační a změnové řízení.
  • Správa a monitorování bezpečnosti systémů IT.
  • Správa počítačových sítí založených zejména na MS Windows.
  • Správa databázových serverů MS SQL Server.
  • Školení a podpora provozních pracovníků a uživatelů.